DZIAŁANIA W ZWIĄZKU Z PANDEMIĄ COVID-19

Szanowni Goście, Drodzy Pacjenci,

Bezpieczeństwo i zdrowie jest dla nas najważniejsze. W trosce o bezpieczeństwo Gości, Pacjentów i naszych pracowników pracujemy zgodnie z wytycznymi dla funkcjonowania hoteli i podmiotów leczniczych w trakcie epidemii COVID-19 w Polsce.
Atutem ułatwiającym zachowanie bezpieczeństwa jest nasza lokalizacja. Jesteśmy kameralnym obiektem położonym w małej, spokojnej i cichej miejscowości uzdrowiskowej, z dala od miasta, na odludziu, bez tłumów, blisko zalewu i lasu. Powietrze jest czyste, a środowisko przyrodnicze różnorodne.

JAK DBAMY O BEZPIECZEŃSTWO GOŚCI I PACJENTÓW ?
Postępujemy zgodnie z aktualnymi wytycznymi krajowych instytucji odpowiedzialnych za ochronę zdrowia (Główny Inspektorat Sanitarny, Ministerstwo Zdrowia).

BEZPIECZNY HOTEL
• Na terenie części hotelowej mogą przebywać tylko Goście w nim zakwaterowani, pracownicy oraz dostawcy
• Po obiekcie należy poruszać się w maseczkach ochronnych.
• Należy dezynfekować ręce przy wejściu do obiektu.
• Przy ladzie recepcyjnej może znajdować się tylko jedna osoba. Pozostałe osoby proszone są o zachowanie bezpiecznej 2m odległości.
• W recepcji odbywa się pomiar temperatury.
• Dla każdego Gościa jest przeprowadzana ankieta wstępnej kwalifikacji w kierunku zakażenia koronawirusem SARS CoV-2 .
• W przypadku wywiadu epidemiologicznego dodatniego lub objawów infekcji pracownik recepcji może odmówić udzielania usługi.
• Podczas zameldowania, prosimy o okazanie dokumentu tożsamości od strony zdjęcia.
• Długopisy udostępniane w recepcji dla Pacjentów i Gości są dezynfekowane każdorazowo po użyciu.
• Sprzęt udostępniany Gościom (rowery, kije Nordik Walking) jest dezynfekowany po każdym użyciu.
• Sugerujemy: korzystanie ze schodów, płatności kartą, kontakt telefoniczny z recepcją, dezynfekcję rąk ,w miarę możliwości korzystanie z toalet w pokojach, zachowanie bezpiecznej 2m odległości od pozostałych osób i pracowników.
• Personel naszego hotelu został przeszkolony zgodnie z wytycznymi służb sanitarnych oraz posiada niezbędną wiedzę, by zadbać o bezpieczeństwo Gości (zgodnie z zaleceniami dla branży hotelarskiej odległość minimum 1,5 m).
• Nasi pracownicy pracują w maseczkach ochronnych lub przyłbicach, rękawiczkach.
• W recepcji zapewniamy możliwość zakupu maseczek ochronnych.

BEZPIECZNE CENTRUM MEDYCZNE
• Po obiekcie należy poruszać się w maseczkach ochronnych.
• Należy dezynfekować ręce przy wejściu do obiektu i do Centrum Medycznego.
• Przy ladzie recepcyjnej może znajdować się tylko jedna osoba. Pozostałe osoby proszone są o zachowanie bezpiecznej 2m odległości.
• W recepcji odbywa się pomiar temperatury.
• Do Centrum Medycznego należy zgłaszać się na ustaloną godzinę.
• Dla każdego Pacjenta jest przeprowadzana ankieta wstępnej kwalifikacji w kierunku zakażenia koronawirusem SARS CoV-2 .
• Każdy pacjent korzystający z Centrum Medycznego (jego przedstawiciel ustawowy lub opiekun faktyczny) podczas każdej następnej wizyty – wypełnia i podpisuje aktualizacyjną ankietę dotyczącą ryzyka zachorowania na covid -19.
• Do obiektu Holistic wchodzą tylko pacjenci i opiekunowie.
• Opiekun pacjenta zakłada jednorazową maseczkę ochronną przed wejściem do gabinetu fizjoterapeutycznego oraz jednorazowe rękawice po wcześniejszym ich zdezynfekowaniu przy wejściu.
• W przypadku wywiadu epidemiologicznego dodatniego lub objawów infekcji pracownik może odmówić udzielenia świadczenia.
• Sugerujemy: płatności kartą.
• Długopisy udostępniane w recepcji dla Pacjentów i Gości są każdorazowo po użyciu dezynfekowane.
• W Recepcji zapewniamy możliwość zakupu maseczek ochronnych (bez marży).
• Personel naszego obiektu został przeszkolony zgodnie z wytycznymi służb sanitarnych oraz posiada niezbędną wiedzę, by zadbać o bezpieczeństwo Pacjentów.

DEZYNFEKCJA POMIESZCZEŃ WSPÓLNYCH
• Na terenie obiektu znajdują się dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk – m.in. przy wejściu do hotelu, przy wejściu do Centrum Medycznego oraz na pierwszym piętrze przy windzie.
• Na terenie obiektu dezynfekujemy powierzchnie dotykowe – klamki, uchwyty, przyciski w windzie, poręcze, włączniki światła, blaty.
• Zwiększyliśmy częstotliwość wymiany powietrza w budynku i zwiększyliśmy częstotliwość wietrzenia pomieszczeń.

POKÓJ
• Obowiązuje zakaz używania suszarek w łazienkach pokojowych.
• Sprzątanie pokoju w trakcie pobytu Gościa odbywa się tylko i wyłącznie na jego życzenie po umieszczeniu zawieszki na klamce.
• Prosimy o opuszczenie pokoju na czas sprzątania.
• Po wymeldowaniu się Gościa pokój jest sprzątany oraz dezynfekowany, a następnie gruntownie wietrzony.
• Przed przyjazdem Gościa pokój jest wietrzony.
• Pościel i ręczniki oddawane są do pralni. Prane są w temperaturze 60 C z dodatkiem odpowiednich detergentów.

RESTAURACJA
• Obowiązuje dezynfekcja rąk przy wejściu do Restauracji.
• Wszystkie dania są serwowane przez kelnera.
• Obowiązuje zachowanie bezpiecznej odległości społecznej 2 m.
• Stoliki są rozstawione tak, aby zachować zalecaną odległość.
• Noszenie osłon ust i nosa oraz rękawiczek w trakcie zajmowania miejsca siedzącego i podczas konsumpcji nie jest wymagane.
• Serwetniki i przyprawy dostarcza kelner do stolika.
• Stoliki i tace są dezynfekowane po zakończeniu obsługi Gościa.
• Sugerujemy płatność kartą.
• Wszystkie posiłki przygotowujemy sami używając produktów od lokalnych dostawców.

z wyrazami szacunku
Zarząd i Pracownicy Holistic